Friday, February 3, 2012

Album - SA SIN CITY - Uskoro !!



Jala (BluntBylon) i Buba Corelli (G-Recordz) trenutno pripremaju zajednicki album koji ce se zvati "SA SIN CITY". Kao najava za album izbacena je pjesma Kim Kardashian. 
Uživajte :)


Label : G-recordz/BluntBylon 2012 


Text:
Buba Corelli:

Ja sam zaljubljen u striptizetu,u striptizetu
volim,volim,volim kad klize dupetom po parketu...
Mmhhh mala jaši me ista si Kim Kardashien
zbog te guze lego na šine bi ja i Jala smo našiljeni ni ni..
Daj mi tu buxnu idu Airmaxice uz duxu diram prostitutku
rusku mrda guz uz tu muziku new shool...KUJOo
Baci striptiez uzivam dok te gledam izbliza,
Ništa lićno biznis bacila mi lapdance koljena mi izliza,
Imaš liniju ko Audi TT jebo sise te bez etikete,
Tetovaza od guze do pete skini gacice lati se sipke te..

Ref: Ja gledam te dok se skidaš (ja sam zaljubljen u striptizetu)
Volim kako guzom diraš pod,pa guzom diraj pod ! Mala guzom diraj pod....

Jala vers:

Ne zamaram se ma neka je haram
po dupe saljem trupe Jala ce da ga samara!
Mala je persu ma legla bi i tersu
urnebes kada trese to sranje leti ko Jet psu!

Ma gori sestre'm ona na zlo navodi
kad zovodi da pljesnu to dupe ovi dlanovi!
Kukove zalomi , bas ko' pro
druge cure pored nje su , bas ko' grob!

Buba njen butty shake , budi zlo umeni
budi ko Mary Jane , pusti da sebi ugodim
suticu bi njem... samo sam da budem njen..
gubise bices bjen ko zvjer gledam u pljen

Tebe bemje haveru ja kuci je vodim
nije BMW haveru al imam to sto voli
Hennessy gram prasine oko zovi me Ray J.
Kim Kardashian znate ovo je sex tape!

No comments:

Post a Comment