Tuesday, December 20, 2011

Edo Maajka video interview

EDO MAAJKA je ugostio ekipu Indexa u Morris studiju gdje završava svoj novi album "Štrajk mozga". Otkrio nam je sve o novom uratku i planovima za svirke. "Prezadovoljan sam, dugo nisam radio u studiju. Na `Best of` smo imali samo tri nove stvari, a kad radiš album sa svim novima, gušt je. Mislim da će se svidjeti ljudima. To sam ja, ja za 2011", kaže Edo. Premijeru njegovog novog singla i spota uskoro ćete vidjeti i ekskluzivno na Indexu. Pogledajte video interview.






Album bi trebao izaći u ožujku, a sve do proljeća neće biti ni koncerata. "Nakon toga samo neka me zovu, odazvat ću se", kaže Edo. Album radi s odličnom ekipom, a na njemu će imati i brojna gostovanja. "Tu je Saša iz TBF-a, Arsen Dedić, on je ubio sa svojim versom, Pervan mi je `odroko` jedan dio za pjesmu Frka, ima ih još", otkriva reper.

Edo je iz Tel Aviva, gdje živi sa suprugom, pokćerkom te čeka svoje prvo dijete, došao u Hrvatsku završiti album te se već za nekoliko dana vraća u Izrael. Otkrio nam je kakav je život i kakvi su ljudi tamo, je li spreman za očinstvo, kako teče njegov kreativan proces dok stvara pjesme, zašto se nikada ne bi upustio u politiku, što misli o svojim starim hitovima, bi li se ikada upustio u organiziranje koncerta u Areni, kakva je po njegovom mišljenju glazbena publika u Hrvatskoj, kako se zabavlja kad dođe u Hrvatsku.

Kaže da je sretan sa situacijom u kojoj se danas nalazi i svojom karijerom; nitko ga ne tjera ni na što već stvara ono što želi i voli. Otkrio nam je i koja mu je velika poslovna ambicija, a o čemu smo sve razgovarali, pogledajte u videu.

No comments:

Post a Comment