Sunday, January 22, 2012

Ganga - Bijeli Marlboro (prod. Shomy & Ganga)



Ganga - Bijeli Marlboro (prod. Shomy & Ganga)


Text:
jutro je, mračan je grad a gradio sam
nove ulice do cilja koje nisam ni sam shvatio
odavno su se kaplje ljepile za stakla
adame, bio si prvi al je osto isti akvarel
a noć je tužna, kao svaka poslije rastanka
razlika u klasama duša je poput klackanja
uvijek neka prevlada pa kao prehlada te
zakuca u krevet nenadano pa ni ne sanjaš
volim sivjetla grada noću, svira prvi januar
kad svira prvi januar u jednosmjernu zalutam
palim cigaretu i parkiram na nogostup
povlačim dim pa se izgubim u prostoru
i vremenu, nisam alfa mužijak u plemenu
al često iste tučem tvrdim čekičem po tjemenu
a noć je mračna, nikako nije prekrasna
ljepota me ne opija, to se događa u pjesmama
i nigdje više, stalno kada mislim izvisim
jer ne postoje noćne ptice, postoje tek šišmiši...
a te vampire treba probosti kroz srce kolcem
jebe mi se za lovce na novce

refren:
nabroj mi na prste-1,2,3,4,5
koliko si puta prolazniku zaljulala svijet
ajde reci- 6-7-8-9-10
znaš li kako uvijek poslje ljeta dolazi jesen


jutro je, mračan je grad a gradio sam
nove kule od karata dok nije počeo vjetar
i one kaplje su nestale sa druge strane stakla
eva, bila si prva ali nisi bila cijela
i noć je prekrasna, vidi se danica
na mjesečini lista se more a ne oranica
duša je od papira, jole je samo kreten
da se probudi sa maskom mislio bi da je betmen
izlazim, sada tražim utjehu na haubi
ne utjehu kose već onu utjehu što naumim
sad sam chill, slušam drugu đoletovu pjesmu
razjebana kmica stoji s bijelim marlborom u đepu

No comments:

Post a Comment