Thursday, January 26, 2012

Vojko Vrućina & VRH - Pištolj u tuti



Nova Pjesma Vojko Vrućina & VRH - Pištolj u tuti


Repa Vojko Vrućina, producira i mixa VRH a.k.a. DJ Implant a.k.a. Zenza a.k.a. lik šta je pomagao kod mixanja ISTINE:
http://djecaci.net/download/?did=59
https://www.facebook.com/VRHRV
http://soundcloud.com/vrh

Text:
du hast kein swag
ich habe das ultimative super swag

Google, Geegle, das ist eine spiegel
daj mi wienersnicel i daj mi piva kriegel
Vojko V je pas kao da sam beagle
kupujem svojoj ženi visoki štikl
kad ne razumim film moram skinit titl
dječaci ist grosser bend den Beatles
al kad dođe Yoko bude keine spiele
rakija nas pretvori u grosse debile
zato više nepijem nego jedem pile
a cigani pod prozorom bodu se u žile
mačka mi mijauče i neka beba plače
pa pojačam diese beats na najjače
susidi su pičke i neće da se kače
zato šta sam THUG i nosim široke gaće
kad dođen u Kaće svi mi daju besu
jer u tuti iman kesu

pištolj u tuti
pištolj u tuti
ah daj mi besu

pištolj u tuti, pištolj u tuti
du willst keine beef mit mir oder
ich will fucht deine mutti, maci samo šuti
du bist scheisst und dein loop bist fruity
turlich, turlich, ona trese booty
čija sada jaja Nadalina muti?
kada psujem meine Fater se ljuti
zbog toga se nadam da ovo neće čuti
du, du hast banane bonita
ja sam poppadonna ti si mamacita
Tarzan i Jane, mačka je Cheeta
vozim se u liftu slušam Kool Keitha
Vojko V te gleda i tvoj mozak čita
ti si hemeroid na anusu od svita
a ja sam veći gangster čak i od Tita
Jovanka me stalno novu bundu pita
a DJ Zenza semplove slicea
kad ovako repam možda bajtam Ajsa
ili možda Bvanu ili bilo koga
DJ Vrh ima kilo droga
Vojko V bi trebao ić kod psihologa
Rorschachova mrlja mi pari Papa Ivan Pavao
s dva roga, i šalje me nasilu u Hogwarts
da upoznam novoga Boga, Harry koji?
Hairy Potta, wookie from đamejka
šta na svojoj bradi radi boogie i brejka
dolazi na fejs i lajka, spejs cookiese
for wookies from đamajka
rewind selekta, mister Lady Gaga
DJ Muffin the master of ragga
MC Vojko sa pregolemim swagom
ima luk i strijelu ka Legolas i Gego
a mulci šta misle da ghetto, samo su
glumci šta pivaju kao Jared Leto
povećali bi godišnji brutto i netto
kad bi se u škveru zaposlia Magneto
da uzme dizalicu na kojoj Ivo spava
i baci je u more di srdela je plava
uložak je bijeli, kondom je žuti
pištolj u tuti, pištolj u tuti 

No comments:

Post a Comment