Saturday, January 14, 2012

Makk - Pod Kišobranom (2012)



Nova traka!!
Makk - Pod Kišobranom (2012)


Beat: Almobeatz
Mix: Synthab
Revoloocija 2012. 



Text:
Nikom nije problem da se izvine i pomiri
ljudi nisu zatrovani pricama o komsiji
i meni je bolje, vidi boljeg sebe ne pamtim
od nesanice ne patim, briga nema jebat ih
problemi nestali, nema vise scena
dubioza nije popularna nema vise tema
nema iza ledja, sada svaku pricu znam
bas kao nekada, nasmijem se iz srca
i dalje tu i tamo, malo cesce starmo
i nema vise kurvi - ne mislim na zenske samo
apoteka nema jer su nepotrebni lijekovi
jer nema vise tereta, ljudi nisu nervozni
racuni vec su placeni, svak za dzaba stanuje
rucak na stolu - frizider napunjen
nema vise prosijaka danima da gladuju
jer nije samo prica, cak i snovi se ostvaraju

STA BI BILO KAD BI BILO? zarobljen u proslosti
stvarnost je dio onog sto ti vrijeme donosi

STA BI BILO? bili bio neki novi mak
neki bitan tip sa clanka iz novina

I karijera ide od sebe, upali radio
moje rijeci slusas i ustvari znas sta znaci to
mislim da sam sazrio, osjetim da osjete
ne postoje rijeci koje mogu da me povrijede
zivimo pobjede, postalo je navika
danas sam u becu, sutra letim do majamija
oslobodjen sam tereta, nauka je znamenje
pa sam fax prekino, i skonto nije za mene
rep scena kulira, uklonili izrode
sad je muzika za ljude a ne muzika za klikove
stara se ne brine, kao da se preporodila
vidim joj u ocima, nakon tolko godina
stari jeste sjed, ali ponosan naslucujem
na licu nosi smijeh, a u naramku mu unuce
nista vise ne fali, pa se nekad zanosim
da je dio ovih rijeci, dio nase stvarnosti

No comments:

Post a Comment